Arendalsuka

Det startet en tidlig morgen, jeg skulle til Arendal 
Bussen ned gikk greit, men det ble selvfølgelig en forsinkelse, men jeg rakk debatten med minst 2 minutter.
Debatten jeg var en del av var i regi av Norsk takst hvor de snakket om klimatilpasning og hvordan takstmenn kan bidra til fornuftig utvikling av bygningsmassen i Norge. Mine meldinger var at vi må forberede oss på mer ekstremt regnvær.

Etter det var det en tur innom debatten om hva verden skal gjøre nå når 1,5 C målet faller, og her ble geoengineering nevnt, noe som passer bra med at jeg var med i dagens Ekko i P2 om cloudseeding. Resten av dagen gikk med til å oppleve Arendalsuka før kvelden gikk med på busstur hjemover.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

EMS 2024

CVI-Den Kuriske Landtunge

2024 på vei mot rekord